Blogposts
Blog
Geplaatst op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:07 door Travelboy , 1457 keer bekeken
Bol.com opent in de vorm van een vrijetijdswinkel zijn vierde speciaalzaak dit jaar. De winkel bevat bij opening 15.000 items rondom thema’s als reizen, fietsen, wandelen, snorkelen en kamperen.
De winkel verwacht dat in de eerste maanden rond de zeventigduizend klanten zullen komen winkelen. Tegen het einde van het jaar zal het assortiment in omvang zijn opgelopen tot dertig- à 35.000 items.
“We hebben al winkels geopend waarvan er in zijn soort al meerdere zijn. Dat is in dit geval niet echt het geval”, zegt marketingdirecteur Michel Schaeffer. “Dit is een markt met een omvang van ongeveer een half miljard. Dat is groter dan muziek of games. Het aanbod in de vrijetijdsmarkt is veelal te vinden bij lokale en regionale aanbieders. Wij brengen een groot en breed aanbod op een lokatie bijeen.”
Bij opening van de nieuwe speciaalzaak is bol.com niet de enige aanbieder in zijn eigen winkel. Het aanbod van tien andere specialistische retailers ligt, via bol.com Plaza, ook in de schappen. Onder hen: Topshelf, Nipro Hengelsport, Lucas Dive Store en Reisartikelen.nl. Zij profiteren van het grote bereik van bol.com maar zullen tegelijkertijd, op onderdelen, prijsconcurrentie ondervinden van de webwinkel die hen huisvest.
bron: www.emerce.nl
Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.