Media Markt gaat exclusieve Grand Prix-arrangementen aanbieden aan Media Markt Clubleden. Dat doet de elektronicaketen in samenwerking met diverse partijen, waaronder Etihad Airways, DoubleTree by Hilton, Hilton en Brands Love People.
Racefans tellen de dagen af naar 26 maart: dan start het raceseizoen in Melbourne, Australië. Het scherp geprijsde pakket voor Media Markt Clubleden omvat een 8-daagse reis inclusief vlucht, vier overnachtingen in een viersterrenhotel, transfers, een excursie ter plaatse en natuurlijk een plaats op de tribune. De online verkoop is deze week gestart op
http//mediamarkt.nl/grandprix .
Tijdens Media Markt Gekkenhuis in 2016 was de verkoop van het Grand Prix finale-arrangement naar Abu Dhabi een dermate groot succes dat Media Markt de actie het komende raceseizoen zes keer wil herhalen. Achtereenvolgens biedt Media Markt arrangementen aan voor 14 mei in Barcelona (Spanje), 2 juli in Spielberg (Oostenrijk), 27 augustus in Spa-Francorchamps (België) en 1 oktober in Singapore. Het seizoen wordt afgesloten met een reis naar de finale op 26 november in Abu Dhabi.
Jean Paul Drabbe, General Manager voor Nederland bij Etihad Airways laat tegenover TravelPro weten ontzettend blij te zijn met de nieuwe samenwerking met Media Markt. “De Media Markt actie tijdens de laatste race van vorig jaar naar Abu Dhabi was een dermate succes dat Media Markt meer wil doen met Formule 1. Daar dragen wij graag ons steentje aan bij.”
Een woordvoerder van Brands Love People laat tegenover TravelPro weten: “Het is de kunst een arrangement samen te stellen waar de consument blij van wordt. Wij brengen partijen samen en bieden onze partners volop publiciteit met een platform als Media Markt in ruil voor goede prijzen.”
Voor de race naar Abu Dhabi waren de 300 beschikbare reizen binnen tien minuten uitverkocht. Dit jaar maakt biedt Media Markt zes verschillende arrangementen over de hele wereld. Voor de overige veertien races kunnen fans zich inschrijven. Bij voldoende interesse zal Media Markt hier ook arrangementen voor aanbieden.
Daarnaast is er een VIP-arrangement te winnen ter waarde van € 30.000. Hierin zitten extra’s in, zoals verblijf in een vijfsterrenhotel, businessclass vlucht, bezoek aan de pitstraat, vip deck op het circuit en ontmoeting met de coureurs.
“Vorig jaar hebben we 300 jongensdromen in vervulling laten gaan met een onvergetelijke ervaring”, zegt Dennis Hooijmans, COO bij Media Markt Nederland. “We merkten toen direct hoe waanzinnig populair autosport is op dit moment. Dit jaar willen we daarom nog veel meer mensen blij maken. Onze Media Markt Club bestaat inmiddels uit meer dan een miljoen leden. Zij profiteren al van gratis bezorging, dubbele retourtijd, en online kassabonnen. Dit jaar gaan we nog een stap verder met bijzondere aanbiedingen en belevingen.”
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.