Blogposts

Blog

Geplaatst op donderdag 31 maart 2016 @ 06:50 door Travelboy , 1121 keer bekeken

Henk van den Broek lanceert vandaag Vakantieboulevard. Dit is een nieuw virtueel winkelcentrum met straten vol verrassend reisaanbod, alleen van echte reisspecialisten. Van den Broek stond eerder ook aan de basis van D-reizen en het succesvolle Micazu.

 

De start-up brengt het aanbod, de persoonlijke passie van deze reisexperts en inspirerende reisverhalen samen op één online platform. Op Vakantieboulevard beschikken deze aanbieders over een eigen etalage om zichtbaarheid te krijgen, ver weg van het marketinggeweld van de grote reisorganisaties. Momenteel staan er al ruim 350 verschillende etalages in 39 ‘straten’ en meer dan 250 blogs live. Vakantieboulevard gelooft in de kracht en kunde van de gespecialiseerde reisaanbieder en biedt juist hen de ruimte om hun doelgroep aanzienlijk te vergroten. Consumenten die een verrassende vakantie willen beleven, kunnen zich hier laten inspireren en met persoonlijk advies van de specialist die alle details zelf kent, rechtstreeks en online hun droomreis reserveren.

 

“Reizigers gaan in 2016 op reis om dingen te proberen die zij nog niet eerder hebben gedaan. Er wordt steeds vaker gekozen voor een vakantie die aansluit bij een interesse, hobby of passie. Het gaat nu om de ervaring in plaats van de bestemming. De echte herinneringen die je bijblijven aan vakanties zijn de momenten waarop je iets nieuws beleeft”, zegt Henk van den Broek, founder van Vakantieboulevard. Vakantieboulevard verbindt de passie en deskundigheid van honderden reisspecialisten met de wens van reizigers om de vakantie aan te laten sluiten bij een specifieke wens, hobby of beperking. Denk hierbij aan slapen in een boomhut, een voetbal- of fotografievakantie in Zuid-Amerika, een eenouder-safari in Tanzania of een vrijwilligersvakantie op de Filipijnen. “Met Vakantieboulevard bieden wij deze ervaringen door het publiek te koppelen aan honderden specialistische reisaanbieders. Vernieuwend aan ons platform is dat er nog nooit eerder zo’n groot en divers aanbod van zowel de beste reisspecialisten als reisbloggers op één plek beschikbaar is geweest.” aldus Willemien de Jong, directeur bij Vakantieboulevard.

 

Reisbloggers zijn de traveljournalisten van 2016 en daarom werkt Vakantieboulevard samen met meer dan 45 gepassioneerde bloggers en social influencers. Door middel van authentieke verhalen, tips en eigen ervaringen van de bloggers kunnen bezoekers van het platform zich verbinden met een inspiratiebron voor hun eigen vakantie. Net zoals de reisspecialisten hebben de bloggers allemaal een expertise. Voorbeelden hiervan zijn zeilen, duiken of kunst en cultuur. De inspirerende blogs laten bezoekers zien hoe ze zelf verrassende, andere reizen kunnen beleven. Deze unieke combinatie van reisverhalen en bijzonder reisaanbod maakt Vakantieboulevard vernieuwend in de reissector. “In eerste instantie hebben wij de volledige focus op Nederland, maar onze absolute ambitie is om dit concept, onder de vleugels van het moederbedrijf Holiday BLVD BV, in diverse buitenlandse markten uit te rollen”, besluit de Jong.

 

bron: www.travelpro.nl



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.