Blogposts

Blog

Geplaatst op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:06 door Travelboy , 1954 keer bekeken

Reisorganisatie TravelBird heeft vandaag uitstel van betaling aangevraagd. Het bedrijf laat op zijn website weten dat het de online reisaanbiedingen stop heeft moeten zetten en sureance van betaling heeft aangevraagd, na het uitblijven van financiële investeringen. Heb je bij TravelBird geboekt? Dit is wat je moet weten!

 

TravelBird is lid van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Heb je daarom een reis bij TravelBird geboekt, dan wordt deze gedekt onder de voorwaarden van de garantieregeling van de SGR. De SGR zal dan ook contact opnemen met reizigers die via TravelBird geboekt hebben, zo laat de reisorganisatie op zijn website weten.

 

SGR-directeur Erik Jan Reuver laat aan vakblad TravMagazine weten dat het op dit moment bezig om een operatie op te zetten om TravelBird-gedupeerden in het buitenland te helpen. Wie nu al in een hotel zit, kan volgens de directeur problemen ervaren nu als het om betaling gaat. Vanmiddag wordt er voor de gedupeerden meer informatie op de website van SGR geplaatst.

 

Vorige week kwamen bij de Consumentenbond tientallen meldingen binnen van mensen die bij TravelBird geboekt hadden en voor een dichte hoteldeur stonden, omdat de reisorganisatie het hotel niet betaald zou hebben. Sommige hotels waren daarbij coulant en lieten gasten toch overnachten, andere hotels vragen de gast om het bedrag ter plekke te betalen.

 

Lees hier de garantieregeling van de SGR en houd de website in de gaten voor meer informatie.

 

bron: www.voyago.nl



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.