Blogposts
Blog
Geplaatst op dinsdag 26 oktober 2010 @ 03:25 door Travelboy , 2197 keer bekeken
Dinsdag 2 november gaat de razend populaire boekingsperiode van de HotelWeek 2011 van start. De HotelWeek is een initiatief van HotelSpecials.nl en heeft als doel om consumenten voor een vaste lage prijs kennis te laten maken met sterrenhotels. De afgelopen 2 edities hebben duizenden mensen gebruikgemaakt van deze unieke kans om voordelig te genieten van sterrenluxe. De prijs voor een overnachting in een 4-sterrenhotel is 25 euro p.p. en voor een 5-sterrenhotel 35 euro p.p., altijd inclusief ontbijt en zonder bijkomende kosten.
“Na 2 succesvolle jaren hebben we dit jaar nog meer beschikbaarheid bij onze tophotels in Nederland, België en Duitsland om de grote vraag op te kunnen vangen. We hopen hiermee zoveel mogelijk consumenten een kans te geven om tegen een laag tarief te overnachten in zijn of haar favoriete luxe hotel”, aldus R. Hofstede, managing partner van Hotel Booker B.V.
Boekingsperiode
Vanaf 2 november is het mogelijk om een week lang online te boeken voor de 3e editie van de HotelWeek die plaatsvindt in de eerste week van januari 2011. Uit ervaring blijkt dat zeker de eerste dagen van de boekingsperiode een ware stormloop zal ontstaan op de luxe overnachtingen. HotelSpecials.nl heeft daarom extra servers ingeschakeld zodat het dataverkeer snel en efficiënt verwerkt kan worden. Bovendien is het dit jaar voor het eerst mogelijk om voordelige extra's bij te boeken zoals een 3-gangendiner, een fles wijn op de kamer of een dag fietshuur.
Veelzijdig hotelaanbod
Ruim 175 hotels in Nederland, België en Duitsland hebben zich inmiddels aangemeld. Het royale 4- en 5-sterrenaanbod ligt in topbestemmingen als Amsterdam, Brussel en Düsseldorf. Ook aan de kust en in natuurgebieden zoals de Veluwe is er veel beschikbaarheid. Hofstede geeft aan: “De hotels zijn zeer enthousiast over hun deelname aan de HotelWeek. De aankomstperiode in januari is voor hotels normaal gesproken een rustige maand. Door de kamers voor scherpe prijzen aan te bieden tijdens de HotelWeek slaan zij 2 vliegen in 1 klap; kennismaking met een breed publiek en volledige bezetting.” Naast 1 en 2 nachten is er dit jaar voor gekozen om ook 3 nachten aan te bieden. Naar verwachting is een verblijf van 3 nachten vooral populair bij een bezoek aan Duitse steden als Berlijn.
Reserveren
Reserveren kan uitsluitend via www.HotelWeek.nl van 2 november 9.00 uur tot 9 november 18.00 uur. De aankomstperiode vindt plaats van zaterdag 1 t/m zondag 9 januari 2011, de ideale periode om heerlijk bij te komen van de feestdagen en een goede manier om het nieuwe jaar te beginnen.
Partnerships
De HotelWeek wordt ondersteund door een aantal grote partners. American Express is hoofdpartner en haar kaarthouders profiteren 5 dagen voor aanvang van de officiële boekingsperiode van exclusief toegang tot het unieke hotelaanbod. Daarnaast wordt de HotelWeek mede mogelijk gemaakt door De Telegraaf. Lezers van de krant van wakker Nederland kunnen gebruikmaken van een vroegboekperiode van 3 dagen. De HotelWeek wordt dit jaar groots gepresenteerd. De start van de boekingsperiode wordt op de voorpagina van verschillende kranten en via radiospotjes op Q-music en 100% NL aangekondigd. Tevens wordt er optimaal gebruikgemaakt van de social media kanalen Twitter en Facebook.
HotelWeek steunt Face This
HotelWeek zet zich ook dit jaar weer in voor het goede doel. Gasten die een hotelovernachting boeken maken kans op exclusieve Face This t-shirts waarvan de prints zijn gebaseerd op tekeningen van leerlingen uit ontwikkelingslanden. De opbrengsten van de t-shirts komen ten goede aan de onderwijsinstellingen waar deze tekeningen zijn gemaakt
Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.