Blogposts
Blog
Geplaatst op vrijdag 01 april 2011 @ 01:16 door Travelboy , 1433 keer bekeken
Ziet je appartement er toch iets minder goed uit dan in de folder? Is de inventarisatie opeens zoek of blijkt je hotelkamer met zeezicht een beschimmelde bezemkast? Het kan zeker lonen om een klacht in te dienen.
Ben je dit van plan maar weet je niet hoe? Surf dan naar QQLQ.nl, een online meldpunt dat contact legt tussen bedrijven en consumenten. Zo kunnen klachten makkelijker opgelost worden, en dit blijkt een effectieve oplossing: afgelopen jaar pikten reisorganisaties Corendon, Neckermann en D-reizen gemiddeld 75% van de op deze manier voorgelegde klachten op. Daarbij worden alle klanten met een klacht persoonlijk benaderd. De service gaat er dus ook op vooruit.
Klaag trouwens niet om het minste of geringste, want onzinnige vakantieklachten worden niet serieus genomen. Zo blijkt uit een artikel van de Britse krant The Telegraph
bron: www.anwb.nl/vakantie/reizen-magazine/nieuws-en-tips
Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.