Blogposts

Blog

Geplaatst op woensdag 07 december 2011 @ 00:46 door Travelboy , 1214 keer bekeken

Vandaag lanceert D-reizen het Flexpakket: een nieuw, uniek en onderscheidend product dat de vakantieganger maximale vrijheid en flexibiliteit biedt bij het vastleggen van zijn vakantie. D-reizen speelt hiermee in op de zekerheid die de vakantieganger zoekt in de huidige, onrustige economische situatie. Er zijn tal van redenen die consumenten ervan weerhouden om de vakantie nú al vast te leggen.
 
 
Steven van Nieuwenhuijzen, Algemeen Directeur D-reizen: ‘In deze tijd heeft iedereen te maken met tal van financiële onzekerheden. Door al deze onzekerheden heeft het consumentenvertrouwen een flinke deuk opgelopen en stelt de consument het boeken van de vakantie vaak uit. Daarnaast zoekt de consument bij vakanties steeds meer naar vrijheid en flexibiliteit. D-reizen vult die behoefte in met het Flexpakket. Wij bieden de vakantieganger met dit pakket juist die flexibiliteit en zekerheid die hij/zij zoekt. Het Flexpakket neemt zoveel mogelijk barrières en onzekerheden die de consument bij het boeken van een vakantie heeft weg. Sterker nog: het geeft de consument de flexibiliteit om zelfs ná boeking de vakantie nog aan te passen’.
 
 
Zeven pijlers
Het D-reizen Flexpakket is gebaseerd op zeven pijlers.
1. Makkelijk omboeken/wijzigen van de vakantie. Dit is mogelijk op bestemming, accommodatie, vertrekdatum, soort vakantie of prijs.
2. Niet aanbetalen. Voor alle vakanties die de klant in een jaar bij D-reizen boekt.
3. Doorlopende calamiteitenverzekering. Als er op de plaats van bestemming voor de vakantie iets vervelends gebeurt (bijvoorbeeld een kwallenplaag of een aardbeving) dan wordt de vakantie omgeboekt. Dit kan tot een dag voor vertrek.
4. Geen verrassingen achteraf. Als vliegtuigmaatschappijen en/of reisorganisaties naheffingen en toeslagen gaan rekenen, kwam de consument in het verleden, nadat deze de vakantie had geboekt, voor extra kosten te staan. Met het Flexpakket gebeurt dit niet meer.
5. Automatische claim bij vluchtvertragingen. Bij vluchtvertragingen langer dan drie uur helpt D-reizen de consument, indien van toepassing, de compensatie daarvoor bij de luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie terug te vorderen.
6. Upgrade naar valet parking. Met het Flexpakket krijgt de consument op Schiphol een upgrade naar Valet parking: met de auto doorrijden tot aan de vertrekhal en deze wordt door een betrouwbaar bedrijf overgenomen en geparkeerd. Bij terugkomst op Schiphol staat de auto weer bij de aankomsthal klaar.
7. 1 jaar lang géén boekingskosten. Een jaar lang voor alle vakanties bij D-reizen betaalt de consument géén boekingskosten.
 
 
Geen enkel risico
Het D-reizen Flexpakket kost 25 euro en is, na aanschaf, één jaar geldig. Steven van Nieuwenhuijzen: ‘Door het Flexpakket heeft de vakantieganger geen enkele reden meer om de vakantie nu nog niet vast te leggen. Men loopt immers geen enkel risico en kan te allen tijde de reeds geboekte vakantie toch nog bij ons omboeken. Die flexibiliteit en vrijheid is, naast alle extra voordelen die het pakket verder biedt, in deze tijd voor de consument van groot belang. Met de lancering van dit nieuwe product laat D-reizen zien dat wij onderscheidend en baanbrekend zijn ten gunste van de klant’, besluit Van Nieuwenhuijzen.
 
 
De introductie van het Flexpakket wordt volop ondersteund in de diverse media, in de D-reizen Vakantiewinkels en op www.d-reizen.nl. Om het grote en brede aanbod in vakanties bij D-reizen nogmaals te onderstrepen én te benadrukken dat D-reizen voor de klant altijd de PrijsCheck® doet, sponsort D-reizen vanaf 1 december dagelijks het RTL4 Weer.



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.